Прес-центр4 грудня 2018, 14:12

Фахівці інформують: Як отримати витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку

Витяг з Державного земельного кадастру (ДЗК) про земельну ділянку – це головний документ, який потрібно надати нотаріусу (або за запитом до іншої установи) для того, щоб оформити договір купівлі-продажу, дарування, міни або інші документи щодо земельної ділянки, та внести відповідні дані до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Витяг з земельного кадастру підтверджує наявність у земельної ділянки кадастрового номеру, а також містить інші відомості про земельну ділянку (обмеження (обтяження), категорію земель,цільове призначення земельної ділянки та ін.), внесені до Поземельної книги.
Отримати витяг з ДЗК можна, звернувшись до найближчого центру надання адміністративних послуг, за умови наявності повної інформації про земельну ділянку і її власника/власників у реєстрі, або онлайн, через електронні сервіси ДЗК "Публічна кадастрова карта України". Процедура видачі регулюється Законом України «Про Державний земельний кадастр» та передбачає надання витягу з кадастру за умови подання заявником заяви встановленого зразка і оплати державного мита. Вартість цієї послуги з початку поточного року становить 88,10 грн.
Відповідно до п. 178 постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження порядку ведення Державного земельного кадастру” від 17.10.2012 року № 1051, Витяг з Державного земельного кадастру є дійсним протягом трьох місяців з моменту його видачі, крім витягу про земельну ділянку для оформлення права на спадщину, що видається спадкоємцям, та витягу з Державного земельного кадастру, що видається для підтвердження державної реєстрації земельної ділянки або внесення інших відомостей до Державного земельного кадастру, які є безстроковими.