Прес-центр13 cічня 2021, 15:01

Невдовзі сучасна оперативно-диспетчерська служба Луганщини запрацює в повну силу

Голова Луганської обласної державної адміністрації – керівник обласної військово-цивільної адміністрації Сергій Гайдай провів апаратну нараду облдержадміністрації. Під час заходу директор Департаменту охорони здоров’я ОДА Юрій Стогнієв розповів про стан готовності до роботи за призначенням оперативної диспетчерської Луганської області.
Він повідомив, що в Луганської області створено оперативну диспетчерську службу КНП «Луганський регіональний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф».
Єдина диспетчерська служба повинна працювати таким чином, аби кожен мешканець області, який зателефонував за номером «103», і бути впевненим, що за необхідності, до нього буде направлена найближча бригада екстреної медичної допомоги.
Доповідач наголосив, що створення сучасної диспетчерської служби дозволить зменшити час обробки виклику:(від 3–5 хв до 1 хв у 90% випадків), зменшити на 20 % пробіг автомобілів екстреної медичної допомоги. Крім того, це зменшить час прибуття на екстрені виклики (до 10 хв у містах і до 20 хв у сільській місцевості).
Для розміщення диспетчерської служби на баланс було взято нежитлове приміщення у Старобільську, де проведено капремонт, а саме: змонтована система опалення будівлі, підключено газ, водопостачання, водовідведення будівлі, встановлені системи пожежного сповіщення та гучномовного зв’язку, обладнані кімнати зберігання медичних препаратів та виробів медичного призначення. Будівля повністю відповідає вимогам експлуатації: прибудинкова територія облаштована тротуарною плиткою, створені місця парковки санітарного транспорту, змонтоване зовнішнє освітлення, територія підрозділу відділена огорожею. Вартість робіт склала 18,9 млн грн.
Для технічного оснащення оперативно-диспетчерської служби центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф у минулому році закуплено програмно-апаратний комплекс інформаційно-телекомунікаційної системи оперативно-диспетчерської служби. Обладнання придбано за рахунок коштів обласного бюджету на суму 11,3 млн грн.
Для забезпечення повноцінної роботи єдиної диспетчерської прокладено першу та другу (резервну) лінію зв’язку.
З початку роботи єдиної диспетчерської служби прийнято 4,5 тис. викликів, з них перенаправлено за екстериторіальним принципом 180 викликів, що зменшує час прибуття бригад з моменту звернення до місця виклику.
В той же час робота єдиної диспетчерської служби стикається з певними труднощами. Так, гостро стоїть проблема зв’язку