Прес-центр22 липня 2020, 08:07

ПЕНСІЙНИЙ ФОНД ІНФОРМУЄ Щодо прийому громадян органами ПФУ в умовах карантину

Відповідно до підпункту 2 п.2 розділу ІІ «Прикінцеві положення» Закону України від 17.03.2020 року №530- ІХ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (СOVID-19)» із змінами внесенеми постановою Кабінету Міністрів України від 17 червня 2020 р. №500 «Про внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України» в Міловському відділі Біловодського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Луганської області встановлено режим роботи на період дії карантину: початок робочого часу о 10 годині та кінець робочого часу у понеділок, вівторок, середа та четвер о 19 годині, п’ятницю о 17,45. Перерва з 14 до 14 години 45 хвилин та введено обмеження щодо прийому та обслуговування громадян.
Без доступу до приміщень надаються невідкладні послуги, зокрема оформлення документів для виплати допомоги на поховання. Документи приймаються та видаються з дотриманням всіх санітарних норм та правил.
Також пропонуються надання послуг без особистого відвідування громадянами органів Фонду за допомогою онлайн сервісу – веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України:
- подати заяву про призначення пенсії в “один дотик”;
- отримати довідки, достовірність яких підтверджується QR-кодом (форми ОК-5/ОК-7, довідка про розмір пенсії, відомості про виплачену заробітну плату, сплачені на користь особи страхові внески, набутий страховий стаж, інші);
- перевірити відомості про трудову діяльність «Електронна трудова книжка»;
- провести прогнозний розрахунок майбутньої пенсії за віком за допомогою сервісу «Пенсійний калькулятор»;
- подати Анкету застрахованої особи для внесення змін/уточнення даних в Реєстр(і) застрахованих осіб;
- подати звернення (пропозицію тощо);
- активувати послугу безкоштовного СМС - інформування (щодо призначення/перерахунку пенсії; сплати страхових внесків роботодавцем та страхового стажу особи);
- подання анкети – заява на автопризначення пенсії.
Так, за період карантинних заходів через веб - портал прийнято: 27 «електронних трудових книжок», 2 особи подали пакети документів на первинне призначення пенсій (1 звернення повернуто заявнику на доопрацювання та по 1 здійснено автопризначення пенсії без особистого звернення).
         Альтернативою особистого звернення залишаються телефонні «гарячі» лінії які працюють протягом робочого дня за номерами стаціонарного телефону 2-16-39 та мобільного 097 019 38 95. Протягом І півріччя 2020 року в телефонному режимі отримало консультації з пенсійних питань -1178 громадян. Переважна чисельність є внутрішньо переміщені особи.
Не відмовлено громадянам в особистому зверненні з питань призначення або перерахунку пенсій найбільш соціально незахищеним громадянам: людям з інвалідністю та похилого віку, дітям, які втратили годувальника. За шість місяців 2020 року за їх зверненнями надано 2307 послуг. Прийнято заяв на призначення пенсії від 90 осіб, на перерахунок 397, на виплату допомоги на поховання 139 та 84 недоотриманої пенсії.
Інформація щодо пенсійного забезпечення надається і в рамках Закону України «Про звернення громадян». У період карантину на звернення громадян підготовлено 19 письмових роз’яснень.
У зв’язку з запровадженням карантинних заходів, органами Пенсійного фонду України максимально обмежено особистий прийом громадян та розширено можливість отримання інформації дистанційно.
Для того, щоб скористатися послугами, необхідно зареєструватися на веб - порталі електронних послуг Пенсійного фонду України за допомогою кваліфікованого електронного підпису.