Прес-центр14 cічня 2021, 14:01

Східне міжрегіональне управління міністерства юстиції м.Харків інформує: 1) Змінилися розміри плати у сфері державної реєстрації громадських формувань; 2) Як подати документи та отримати консультацію з питань державної реєстрації громадських формувань

1)
Увага!
Змінилися розміри плати у сфері державної
реєстрації громадських формувань
 
Адміністративний збір та плата за надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр) справляються у відповідному розмірі від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленому законом на 1 січня календарного року, в якому подаються відповідні документи для проведення реєстраційної дії або запит про надання відомостей з Єдиного державного реєстру, та округлюються до найближчих 10 гривень.
Частиною четвертою статті 7 Закону України "Про державний бюджет України на 2021 рік" (далі – Закон) з 1 січня 2021 року встановлено розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб у розмірі 2270 грн. Для порівняння, у 2020 році розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб з 01 січня 2020 року було встановлено у розмірі 2102 грн.
У зв'язку із змінами у 2021 році розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, відповідно змінився розмір плати у сфері державної реєстрації громадських формувань.
Так, адміністративний збір у 2021 році у розмірі 230 грн справляється за:
державну реєстрацію змін до відомостей про громадське об’єднання, що містяться в Єдиному державному реєстрі, у тому числі змін до установчих документів (крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою);
за державну реєстрацію внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ громадського об’єднання (крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою).
Адміністративний збір у 2021 році у розмірі 680 грн справляється за:
державну реєстрацію змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що містяться в Єдиному державному реєстрі (крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою);
за державну реєстрацію змін до відомостей про організацію роботодавців, об’єднання організацій роботодавців, що містяться в Єдиному державному реєстрі, у тому числі змін до установчих документів (крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою);
за державну реєстрацію змін до відомостей про творчу спілку, територіальний осередок творчої спілки, що містяться в Єдиному державному реєстрі, у тому числі змін до установчих документів (крім внесення змін до інформації про здійснення зв’язку з юридичною особою).
За державну реєстрацію створення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки у 2021 році справляється адміністративний збір у розмірі 160 грн.
Звертаємо увагу, що виключно за бажанням заявника, у разі внесення заявником додаткової плати до адміністративного збору, державна реєстрація може бути проведена у скорочені строки. Це питання врегульовано Постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 р. № 1133 "Про надання послуг у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань у скорочені строки" (зі змінами).
Більш докладно ознайомитися із розмірами адміністративного збору та плати у скорочені строки у сфері державної реєстрації громадських формувань, з розмірами плати за надання відомостей з Єдиного державного реєстру, а також з рахунками для зарахування адміністративного збору у сфері державної реєстрації громадських формувань у Луганській області можна:
на офіційному вебсайті Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) за посиланням https://kharkivobljust.gov.ua/derzhavna-reiestratsiia-drukovanykh-zasobiv-masovoi-informatsii-ta-hromadskykh-formuvan-rekvizyty-rakhunkiv-dlia-splaty-administratyvnykh-posluh/;
на сторінці відділу державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань у Луганській області Управління державної реєстрації Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) за посиланням https://www.facebook.com/Відділ-державної-реєстрації-ДЗМІ-та-гром-формувань-у-Луганській-області-1044361669100972;
за адресою відділу державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань у Луганській області Управління державної реєстрації Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) м. Сєвєродонецьк, вул. Єгорова 22, каб. 212 або за телефонами 0645242216, 0953624202;
у центрах надання адміністративних послуг у Луганській області, які приймають документи та видають результати надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації громадських формувань з переліком яких можна ознайомитись за посиланням https://kharkivobljust.gov.ua/sub-iekty-pryjomu-vydachi-dokumentiv-u-sfe....
Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Харків)
________________________________________________________________________________
 
2)
Онлайн послуги Міністерства юстиції України у
сфері державної реєстрації громадських формувань.
Як подати документи та отримати консультацію з питань державної реєстрації громадських формувань у період карантину у Луганській області
 
Постановою Кабінету Міністрів України від 09 грудня 2020 р. № 1236 "Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2", з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, на території України було запроваджену низку обмежувальних протиепідемічних заходів.
На цей період у нагоді громадським формуванням можуть стати онлайн-послуги "Он-лайн будинку юстиції", якими можна скористатися перейшовши за посиланням https://online.minjust.gov.ua.
За допомогою цього онлайн-сервісу Міністерства юстиції України новоствореним громадським об'єднанням можна перевірити тотожність найменування, подати документи для проведення попередньої правової експертизи документів, а також подати документи онлайн для державної реєстрації створення громадської організації зі статусом юридичної особи.
У разі користування послугами "Он-лайн будинку юстиції" та подачі документів для державної реєстрації створення громадської організації зі статусом юридичної особи, засновникам громадської організації необхідно обов'язково мати електронний цифровий підпис.
Окрім того, за допомогою "Он-лайн будинку юстиції" можна отримати відомості з різноманітних державних реєстрів, у тому числі з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Єдиного реєстру громадських формувань, Реєстру громадських об’єднань.
Також, звертаємо увагу, що громадські формування можуть подати документи для державної реєстрації не лише звернувшись особисто до Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) чи центру надання адміністративних послуг у Луганській області, а й надіслати поштою.
Документи для проведення державної реєстрації громадських формувань у Луганській області необхідно надсилати за адресою – 93400, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Єгорова, буд.22. Звертаємо увагу, що у разі надсилання документів поштовим відправленням, підпис заявника на відповідній формі заяви засвідчується нотаріально!
Ознайомитись з переліком центрів надання адміністративних послуг у Луганській області, які приймають документи та видають результати надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації громадських формувань можна за посиланням https://kharkivobljust.gov.ua/sub-iekty-pryjomu-vydachi-dokumentiv-u-sfe....
Якщо є необхідність в отриманні консультації з питань державної реєстрації громадських формувань пропонуємо скористатися онлайн чатом з питань державної реєстрації громадських формувань за посиланням https://kharkivobljust.gov.ua/online-chat-gf/ або звернутись до відділу державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань у Луганській області Управління державної реєстрації Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків) за телефонами 0645242216, 0953624202.
Всі вищенаведені способи подачі документів або отримання консультації допоможуть знизити ризики захворювання та розповсюдження інфекції.
У разі крайньої потреби візиту, просимо максимально дотримуватися санітарно-епідеміологічних правил, встановлених та впроваджених МОЗ України на період карантину.
 
Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Харків)
________________________________________________________________________________