Прес-центр16 серпня 2019, 15:08

Учні 9-х та 10-х класів з 1 вересня вивчатимуть фінансову грамотність за новими навчальними матеріалами

Програму, навчальний посібник та робочий зошит «Фінансова грамотність. Фінанси. Що? Чому? Як?» було створено у поточному році. Вони повністю враховують зміни в фінансовій галузі за останні 5 років. Так, є блоки про основні права споживачів фінансових послуг, правила безпечної роботи з платіжними картками, криптовалюти, електронні гроші, платіжні інтернет-інструменти тощо.
У розробці матеріалів взяли участь фахівці МОН, Проекту USAID «Трансформація фінансового сектору», Університету банківської справи та низка експертів.
Так, у червні цього року 2019 Проєкт USAID «Трансформація фінансового сектору» провів дослідження «Фінансова грамотність, фінансова інклюзія та фінансовий добробут в Україні», яке виявило, що українці мають низький рівень фінансової грамотності у порівнянні з іншими країнами – 11,6 із 21 балів. Це один з найнижчих показників серед 30 країн, які входять до Організації економічного співробітництва та розвитку.
З 2012 до 2019 року Міністерство освіти і науки України за підтримки USAID запроваджувало експериментальне викладання курсу «Фінансова грамотність» у системі загальної середньої освіти. Щороку курс удосконалювався у відповідності з побажаннями викладачів, методистів, експертів, учнів та їх батьків.
Новий посібник складається з 5-ти розділів та 25-ти тем. З нього учні дізнаються про сучасну фінансову систему, фінансові установи та їхні послуги. За підсумками курсу школярі зможуть навчитись ефективно управляти власними фінансами та відповідально користуватись фінансовими послугами.
Представники Проекту USAID «Трансформація фінансового сектору» впевнені, що читачами нових підручників стануть не лише учні середніх шкіл, а також їхні батьки та родичі, які зможуть знайти у посібнику корисну для себе інформацію.
 
За повідомленням Урядового порталу