Прес-центр30 листопада 2018, 10:11

В Україні збільшилась кількість операторів органічного ринку

Про це йшлося під час відкриття прес-конференції «#OrganicinUkraine: Досягнення 2018 року».

Лише 10 років тому на полицях українських магазинів почали з’являтися перші вітчизняні органічні продукти. Сьогодні обсяги внутрішнього ринку органічної продукції швидко зростають, а асортимент продуктів помітно розширюється. За результатами 2017 року ми експортували українську органіку в понад 40 країн світу

На сьогодні в Україні з’являється все більше сертифікованих виробників органічних продуктів за різноманітними напрямами, в тому числі переробленої харчової продукції, з яких 4 – виробники продукції органічної молочної продукції, 1 – м’ясної продукції, 15 – круп, 11 – олії, 3 – виробники органічних спецій тощо.

Також під час прес-конференції було презентовано перше офіційне відео сектору органічного виробництва «Organic in Ukraine». «Це перше офіційне відео, яке представлятиме український органічний сектор як на внутрішньому ринку, так і на зовнішніх ринках. Це важлива частина формування іміджу України як надійного та конкурентного партнера в галузі органічного сільськогосподарського виробництва», - прокоментувала Ольга Трофімцева заступник Міністра аграрної політики та продовольства України з питань євроінтеграції.

Важливою складовою просування українських органічних продуктів на світових ринках є професійна участь українських виробників у відповідних заходах і виставках, таких як Biofach (м. Нюрнберг, Німеччина). Українські виробники вже вшосте візьмуть участь у цій виставці з національним павільйоном. Кількість учасників постійно зростає: в 2017 році було представлено 15 компаній, у 2018 році – 20, а в 2019 році учасників національного павільйону буде вже 29. Також відчутно збільшується площа національного павільйону України на такій масштабній виставці. В 2014 році вона складала 70 м2, а в 2018 році – вже 140 м2.

За інформацією прес-служби Мінагрополітики