Прес-центр23 cічня 2018, 16:01

Відбулося засідання колегії райдержадміністрації

У понеділок, 22 січня 2018 року, у райдержадміністрації під головуванням голови райдержадміністрації Артура Короля відбулося засідання колегії, під час якого було розглянуто питання виконання закону України «Про звернення громадян» на території Міловського району за 2017 рік.
З доповіддю виступила Ольга Назаренко, начальник відділу організаційної роботи та розгляду звернень громадян апарату райдержадміністрації. Вона розповіла про форми і методи роботи райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району зі зверненнями громадян у 2017 році та навела основні статистичні показники.
Так, у минулому році до райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району надійшло всього 604 звернення (2016 – 645 звернень, зменшення на 41 звернення). До райдержадміністрації надійшло 204 (2016 – 279) звернень громадян або 34% від загальної кількості звернень. До районної, селищної та семи сільських рад району надійшло 397 (2016 – 354) звернень громадян (66% від загальної кількості звернень). Зменшення кількості звернень до райдержадміністрації та їх збільшення до органів місцевого самоврядування району свідчить про довіру міловчан до обраних посадовців.
Основні форми роботи зі зверненнями громадян у звітному періоді – здійснення особистого прийому посадовими особами райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування, проведення прямих телефонних ліній керівництвом райдержадміністрації, здійснення виїзних прийомів керівництвом райдержадміністрації, розгляд звернень громадян на засіданнях комісії з питань розгляду звернень громадян, отримання правових консультацій в громадській приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги.
У своїх зверненнях до райдержадміністрації громадяни в основному порушували питання надання матеріальної і гуманітарної допомоги, забезпечення різних соціальних виплат, призначення житлової субсидії, енерго- та водопостачання, ремонту доріг тощо. В органах місцевого самоврядування вирішувались питання відповідно до їх компетенції: надання земельних ділянок в оренду, власність та користування,  оформлення допомоги малозабезпеченим сім'ям та одиноким матерям, здійснення благоустрою території, реєстрації актів громадянського стану, нотаріальних дій, видачі довідок тощо.
Також у 2017 році відбулось зменшення кількості звернень, які надійшли до райдержадміністрації через органи влади вищого рівня – 93 звернення проти 158 у 2016 році з органів влади вищого рівня, з них 85 – на Урядову гарячу лінію, 1 – на гарячу лінію голови облдержадміністрації та 7 – через облдержадміністрацію.
Усі звернення громадян, які надійшли до райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району, були розглянуті без порушення строків, встановлених законодавством.
Під час обговорення питання голова райдержадміністрації Артур Король нагадав, що відповідно до повноважень райдержадміністрація повинна   забезпечувати законність, охорону прав, свобод і законних
інтересів громадян. Тому державним службовцям під час виконання своїх посадових обов'язків та з метою підвищення ефективності роботи органів державної влади необхідно уважно та неупереджено ставитися до тих проблем, які хвилюють наших співвітчизників, об'єктивно, всебічно і вчасно розглядати звернення громадян відповідно до вимог законодавства України, не допускати безпідставної відмови в задоволенні законних вимог заявників.