Прес-центр12 серпня 2019, 16:08

За шість місяців поточного року до райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району надійшло 402 звернення

До райдержадміністрації надійшло 105 (аналогічний період 2018 року – 74) звернень громадян або 26 % від загальної кількості звернень. До районної, селищної та семи сільських рад району надійшло 297 (2018 – 277) звернень громадян (74 % від загальної кількості звернень).
Поштою надійшло 5 (1,2%) звернень, 397 звернень або 98,7 % від усієї кількості звернень отримано на особистому прийомі.
У своїх зверненнях до керівництва райдержадміністрації громадяни в основному порушували питання отримання монетизації житлової субсидії, об’єднання району в об’єднану територіальну громаду, надання матеріальної  допомоги, забезпечення різних соціальних виплат, призначення житлової субсидії, енергопостачання, ремонту доріг, впровадження медичної реформи та ін.
В органах місцевого самоврядування вирішувались питання відповідно до їх компетенції: надання земельних ділянок в оренду, власність та користування,  оформлення допомоги малозабезпеченим сім'ям та одиноким матерям, здійснення благоустрою території, реєстрації актів громадянського стану, нотаріальних дій, видачі довідок.
Проведений аналіз показує зменшення кількості звернень, які надійшли до райдержадміністрації через органи влади вищого рівня – 31 звернення проти 34 у 2018 році з органів влади вищого рівня, з них 31 – на Урядову гарячу лінію. Основними питаннями що порушували громадяни, телефонуючи на Урядову гарячу лінію, було отримання різних соціальних виплат, нарахування субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, отримання монетизації житлової субсидії, енергопостачання, отримання матеріальної допомоги та покращення медичних послуг. Усі звернення, що надійшли з дорученнями від органів влади вищого рівня, розглянуті у визначений законодавством термін.
Кількість колективних звернень, що надійшли до райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування району в звітному періоді складає - 10 проти 9 звернень у 2018 році. Від учасників війни та бойових дій, інвалідів війни до райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування надійшло 5 звернень (2018 – 5). Від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь надійшло 26 звернення (2018 - 26), від ветеранів праці надійшло 52 звернення (2018 - 46).
У структурі звернень від зазначених категорій громадян переважають звернення до органів місцевого самоврядування, в першу чергу, до сільських рад.
Протягом звітного періоду керівництвом райдержадміністрації здійснено 13 виїзних прийомів громадян у населенні пункти району, під час яких звернулося 47 громадян з різними питаннями. Також громадяни району мали можливість звернутися lо керівництва райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування під час особистого прийому та прямих телефонних ліній. У звітному періоді проведено 6 прямих телефонних ліній (проводилися щомісяця). Усі питання були розглянуті та надані відповідні роз'яснення.
Уcього ж у своїх заявах, скаргах та пропозиціях у січні – червні 2019 року громадяни порушили 402 питання, які стосуються різних сфер діяльності, у тому числі: надання земельних ділянок в оренду та власність, припинення права користування земельною ділянкою, самовільне зайняття земельної ділянки – 80 (19,9 %), надання матеріальної та гуманітарної допомоги, забезпечення різних соціальних виплат, призначення субсидії, – 75 (18,6 % від загальної кількості порушених питань), забезпечення водопостачання селища, заміна аварійних електричних опір, ремонт житлових будинків, спилювання сухих дерев, робота служб комунального господарства – 66 (16,4 %), робота правоохоронних органів – 22 (5,4 %) та ін.
На виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 для сприяння громадянам у вирішенні питань, з якими вони звертаються до органів державної влади, в райдержадміністрації продовжує діяти комісія з питань розгляду звернень громадян. Протягом звітного періоду проведено 6 засідань комісії, на яких розглянуто 6 питань. За результатами розгляду прийняті відповідні рішення.
Питання щодо стану роботи із зверненнями громадян розглядалися на нарадах у голови райдержадміністрації та у лютому місяці цього року на засіданні колегії райдержадміністрації. В органах місцевого самоврядування району щокварталу на засіданнях виконкомів заслуховувалися питання про стан роботи зі зверненнями громадян.