Прес-центр19 серпня 2019, 14:08

Електронний цифровий підпис спрощує доступ до правової допомоги

Як отримати ЕЦП
Використання електронного цифрового підпису (ЕЦП) значно спрощує доступ до документів, які підтверджують право людини на безоплатну вторинну правову допомогу.
За словами директора Координаційного центру з надання правової допомоги Олексія Бонюка разом із зверненням про надання безоплатної вторинної правової допомоги людина має подати документи щодо належності її до однієї із вразливих категорій осіб, які мають право на таку допомогу. Зокрема, це довідки з органів фіскальної служби, Пенсійного фонду. Електронний цифровий підпис дає змогу, не виходячи з дому чи офісу, отримати ці документи.
Підписаний ЕЦП електронний документ має таку саму юридичну силу, як і звичний паперовий документ, який людина підписує власноруч. Використання електронного підпису – це економія часу, оскільки людині не треба везти паперові документи.
Примітка: електронний цифровий підпис (ЕЦП) - безкоштовний корисний інструмент, що може використовуватись не лише для отримання документів, необхідних для одержання безоплатної правової допомоги, так і для ведення різноманітної діяльності та справ, наприклад, для доступу до системи «електронного суду», заповнення податкових декларацій, доступу до електронних сервісій Пенсійного фонду та онлайн-будинку Міністерства юстиції України та інших корисних сервісів.