Прес-центр13 вересня 2019, 14:09

Фахівці ПРООН провели тренінг для освітян Міловщини

12 вересня 2019 року на базі ОНЗ «Міловська гімназія» відбувся тренінг «Створення інклюзивних інноваційних просторів з урахуванням концепції «універсального дизайну»» в межах Програми ООН із відновлення та розбудови миру за організаційної підтримки ГО «Донецький дебатний центр» та фінансової підтримки урядів Данії, Швеції та Швейцарії.

До участі у тренінгу були залучені 25 освітян Міловщини: заступники директорів закладів освіти з науково-методичної роботи, заступники директорів з навчально-виховної роботи, педагоги-організатори, соціальні педагоги, практичні психологи, вчителі та асистенти вчителів, які займаються індивідуальним навчанням, вихователі дошкільних навчальних закладів, працівники районної бібліотеки та представники громадськості.

Тренінг проводили кандидат педагогічних наук, директорка закладу дошкільної освіти № 31 «Мир» м. Костянтинівка, член Консультативної ради з питань соціальної єдності при UNRPP, тренер міжнародного класу Оксана Корнєєва та кандидат педагогічних наук, завідувач відділу дошкільної освіти Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, доцент кафедри психології, та розвитку особистості, тренер міжнародного класу Ольга Стягунова.

Метою тренінгу стало обговорення подолання стереотипів у суспільстві щодо неповноцінного життя людей з інвалідністю, донести оточуючому середовищу, що людина з інвалідністю може бути щасливою понад усе.

Учасники тренінгу спілкувалися, обмінювалися думками з питань нормативно-правового забезпечення інклюзивного навчання, формування інклюзивного простору у закладах освіти, ролі громади в командному підході в організації інклюзивного навчання, принципів «універсального дизайну», «інклюзивні інноваційні технології та їх запровадження в освітньому процесі». Ресурсна кімната.

Учасники тренінгу досягли очікуваних результатів і прийняли до висновку, що концепція інклюзивної освіти відображає одну з головних демократичних ідей світу, ґрунтується на тому, що всі діти – цінні й активні члени суспільства. Тому організація освітнього простору повинна будуватися на таких складових інклюзивного навчання: інклюзивна культура, інклюзивна політика та інклюзивна практика.